Quick and Efficient Support

Welcome to SMT-Group Customer Support Center

In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system. Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. For your reference we provide complete archives and history of all your support requests. A valid email address is required to submit a ticket.

Open a New Ticket

Оставьте как можно больше информации, чтобы мы могли Вам помочь. Для обновления существующей заявки, войдите в систему.



Check Ticket Status

Мы храним все архивы и историю Ваших прошлых и текущих заявок, включая ответы сотрудников.




Рекомендуемые статьи базы знаний

COVID-19
1. Каким образом вы передаете первичные документы в период пандемии Covid-19?
2. В чем преимущество электронного документооборота над бумажным?
3. Есть ли недостатки у ЭДО?
4. Вывод. Стоит ли переходить на ЭДО?

Please Wait!

Please wait... it will take a second!